21 Şubat 2009 Cumartesi

keçe işleri (felt work)

Bu nazarlıkları geçen yıl yapmıştım. Diğer blogumda birisini yayınlamıştım. Buraya koymak aklıma gelmemişti. Madem "keçe" başlığı ile bir kategorilendirme yaptım, bunları da koymalıyım diye düşündüm.
İlk nazarlığı çok severek yaptım ama kullanmaya kıyamadım. Kızım için kaldırdım.

Bu nazarlık da ev formunda. Camları, aynadan... Çitler ise iğde çekirdeği.


Bunu istemeyerek koydum buraya. Sevmedim çünkü. Yeterince zengin olmadı. Evdeki malzemeler yeterli değildi, gidip alamamıştım. Sonradan da söküp yeniden tasarlamaya üşendim :(
Bu sayfayı "nakış" adı ile açmıştım. Yanlış düşünmüşüm. Tüm elişlerini burada sergilemek daha mantıklı olacak. Bu açıklama ile nakış dışındaki çalışmalarımı da sergilemek için altyapı hazırladığımı belirtmiş olayım :)

11 yorum:

handan dedi ki...

Ben sizin blogunuza devamlı bakıyorum. Elişi olan bölümler harika. Gerçekten çok başarılı. Başarılarınızın devamını diliyorum.
Handan Kemikoğlu İSTANBUL

NuR dedi ki...

Sevgili Hülya, hepsi birbirinden güzel olmuşlar. Ben de en kısa zamanda Tahtakale'ye tekrar gidip bir sürü güzel renkte keçe alacağım.
Sevgiyle kal

sesiber dedi ki...

Ev formundaki nazarlığa bayıldım. Ayrıca beğenmedim dediğiniz çalışma da bence çok güzel. Sökmeye uğraşmayın derim.
Keçeyle çalışmayı ben de çok seviyorum.
Sevgiler, iyi çalışmalar.

bacım dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM NAKIŞLAR VE NAZARLIKLAR HARİKA OLMUŞ TEBRİKLER.BANADA BEKLERİM CANIM.

Corteygrif dedi ki...

Hello frienD
what a wonderfull colors
is spring on your blog.
nice works as always.
happy week
kiss
ROSA

NuR dedi ki...

Sevgili Hülya, nihayet keçelerime kavuştum, harika renkler, dolaba yerleştiler şimdilik biraz beklesinler bakalım.
Sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Günaydın, sayfanıza girip güzellikleri görmek istedim. Hepsi de harika olmuş, elinize sağlık. Biraz daha yaptığınız güzel işlerden yayınlamanızı bekliyoruz.
yemekdefterim.blogcu

mamila dedi ki...

merhba arkadaşım keçe işlerine bayıldım çok güzeller eline sağlık. iyi hafta sonalrı dilerim sevgiler

HADİYE dedi ki...

Merhaba Hülya Hanım,

Keçe nazarlıklar çok güzel birinci sıradakinden yapmak istiyorum.Lütfen tarifinide yazarmısın.
Ölçüleri ne?kenarları tığ işimi?
İçindeki çerçeveler,altan sarkan süsler.Boncuklu süslemeler vs hepsini istiyorum lütfen.

Sevgiler*

Adsız dedi ki...

Hangi işinize baksam hayran kalıyorum. Ankara'ya mı yerleşsem acaba?
akrepburcu58.blogcu

erdinconer dedi ki...

1mm ince ve 3mm kalın keçeleri http://www.cicekmalzeme.com/hobi/kece adresinde bulabilirsiniz.
Kumaş yapıştırıcılarını http://www.cicekmalzeme.com/hobi/yapistirici adresinde bulabilirsiniz.

Blogger tarafından desteklenmektedir.