6 Mayıs 2009 Çarşamba

anchor'a teşekkür

Anchor Butik Pazarlamadan Behiye Hanım'ın e-postasını aldım geçenlerde... Denemem amacıyla ürünlerinden göndereceklerini bildiriyor ve adresimi istiyordu. Ve Coats Türkiye den koli ulaştı elime sonunda. renk renk mulineler, renk renk makine nakışı makaraları, rengarenk parlak mulineler, bebe yünleri, merserize iplikler ve hatta ortasındaki iplik çekilince fırfır olan kurdeleler...
İşte bunlar:
Anchor Butik'e çok teşekkür ediyorum bu güzellikler için. Halen elimdeki işleri bitirmeye çalışıyorum ve bu iplikleri denemek için fırsat arıyorum. Bebe yünlerini anneme vermiştim. Eflatun ebruli olanla bir bebe yeleği örmüş bile. Çok güzel olmuş ama yanımda fotoğraf makinam yoktu, resmini çekemedim.
Bu vesile ile halen devam ettiğim ve bu yaz bitirmeyi hedeflediğim hesap işi örtünün fotoğrafını çektim ve aşağıya ekliyorum. Bu nakışda kullandığım mulineler de anchor.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Arkadaşım güzel güle kullan yeni iplerini.Kimbilir ne güzel şeyler yaparsın onlarla.Sevgilerimi yolluyorum.

HADİYE dedi ki...

Merhaba Hülya

Anchor bence isabetli karar verip seni seçmiş.Eminim en güzel şekilde değerlendirip bizlerlede paylaşırsın.

Bu vesil ile senin ve tüm annelerin anneler gününü kutlarım.

Sevgilerimle*

Corteygrif dedi ki...

Hello Hulya
what a beautiful colors to make this embroidery,nice project!
happy week
kiss

NuR dedi ki...

Sevgili Hülya, çok güzel nakışlar işleyecğinden eminim, şimdiden kolay gelsin.
Sevgiyle kal

evcilik dedi ki...

ne güzel, cıvıl cıvıl. hadi kolay gelsin diyorum ama bayadır uğramıyorsunuz.yeni paylaşımlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum..

Suzy dedi ki...

Çok güzel bir sürpriz. Adınıza sevindim birazcık da kıskanmadım değil hani. Sonra diğer yazılarınıza baktım ve bu sefer neyi kıskanacağımı şaşırdım. Bu ne yetenek. Harikasınız. Ellerinize sağlık. sorunuzun cevabı soru sorduğunuz yazının altında. sevgiler

Blogger tarafından desteklenmektedir.