13 Mart 2008 Perşembe

Arkadaşlarımın nakışlarında örnekler...

Benden hayır yok... Bir türlü yarım kalmış işleri tamamlayıp buraya aktaramadım. Ben de arkadaşlarımın (kurs arkadaşlarımın) işlerini arkadaşımın makinesi ile fotoğrafladım.

Türkçe bloglarda elişi ve elişi örnekleri çok az. Amacım elişi örneklerini zenginleştirmek.

Bu elişi harikası İkbal'den... Hesap işi... Yani sabır işi... Ama sabredince de böyle güzel bir sona ulaşılıyor.

Brezilya nakışı ile tepsi Gülseren'in. Brezilya nakışını muline iplerle yaptı ve farklı bir tarz
yakaladı. Sonuç ortada. Bu güzel tepside birgün kahve ikram eder herhalde bize:)))

Bir sabır işi daha. Semra'nın çılgın kırkyama (crazy patchwork) örtüsü. Brezilya nakış tekniği ile işlemeleri ve yorganlama tekniği ile çerçevelenince ortaya böyle harika bir örtü çıktı.

Semra'nın Brezilya nakışı ile yaptığı örtü...




Gelelim kurdele nakışına. Baharı anımsatan bu kıpkırmızı gelincikler Ayşe'nin eseri. Kurdele nakışına pek ilgi duymuyordum ama bu kırmızı gelincikler insanı baştan çıkartıyor.

Bu da Ayşe'nin Brezilya nakışı örtüsü...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hülya'cığım ;

Harikalar yaratmışsın...Gözlerine,ellerine ve yaratıcılığına alkiş....Ne desem az ççok muhteşem bir tepsi olmuş....
Füsun

Adsız dedi ki...

Merhaba.izmir den mehmet ali.İstanbul başıbüyük köyünden hülya yılmazı arıyorum.Lütfen sizseniz mail gönderin.ruyabahcesi@mynet.com

Blogger tarafından desteklenmektedir.